Cimcime30 yaa uzakmissin evet bende pek sevmedim başta test konuşuyordu sonra alıştım sağlım için es geçtim ne diyeyim ama doktorum ilaclari asisi hemen tutu cok sukur iki asilamaya gerek kalmadi her doktor ayni degil devletteki doktorda olsun hemşirede çok ukala konusuyorlar adam akili dinlemiyorlar bende 3 defa özele gittim muane için ayretende peritoloji bölüme de gidiyorum