Cimcime30 bende ilki tuttu düşük oldu ikinci hiç tutmadı kuzum bugün görüşmeye gitmiştim hakkım varmı diye sormak icin Ümraniye devlete gidiyorum 2 hakkım var sanıyordum 5 hakkımiz oluyormuş çok sevindim duyunca 3 hak klomen ve iğneyle oluyormuş son iki hak da gonalf iğne ile oluyormuş hap kullanmadan. bunlarla da olmazsa tüp bebek dedi. Zeynep kamilde ücretli diye duymuştum doktor hayır tamamen herşey ücretsiz dedi şaşırdım seninde bilgin varmı bu konularda? Ben bir iki güne regl olucam 3.cu aşılamaya giricem canım