Melike3506 ben de açıklık sıfırdı, nişan su hiç gelmedi, 41. Haftaya kadar da bekledik ama gelmeyen bebek gelmiyor maalesef, her şeyi denememe rağmen.
Suni sancı aldım, ben normal doğum sancısı nasıl bilmiyorum ama suni sancı insanlık işi değil kesinlikle. Normal olsun diye diretip suni sancı çektim 7 saat ama açıklığım yine de olmadı. Sezaryene alındım. Sana şöyle söyleyeyim. Doğum anını vs pek hatırlamıyorsun genel anestezi olursa ama doğumdan sonra ağrıların oluyor. Ben normal doğum yapan çok kişiyle konuştum. Onlarda da durum pek iç açıcı değil. Her halükarda zorlanıyorsun ama sezaryende eğer hareketli olursan hemen atlatıyosun. Ben 5. günümde evimi temizledim sen düşün. Yavaş yavaş geçiyor. Çok da korkulacak gibi değil ki bende panik atak bile vardı.
Hepsi geçiyor merak etme. 😇