pinkolojii benim doktorum 155 üstü bi tık yüksek dedi ama endişelenmeye gerek yok dedi 163 çıktı benim şeker ilacı ve günlük takip ölçüme geçtik. Fakat benim ölçümlerim de bir sorun yok 106 110 arası çıkıyor tokluk anlayamadım. Şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıktı