Zzehra bende 33.haftada idrar yolu enfeksiyonu oldu suda eriyen bi ilac verdiler bol su ictim gecti sonra ust solunum yolu enfeksiyonu oldum antibiyotik verdiler oda bana mantar yapti dun doktoruma soyledim fitil ve krem verdi gyno canestan ismi cok iyi geldi 1 gunde gecti diyebilirim hamilelikte kullanilan bir ilacmis doktorunuza sorun mutlaka