Zzehra cec 1000 mg ve hippurin diye bi ilaç vermişti. 27. Haftamda kullanmaya başladım. İlaçların sınıfları varmış. Hippurin c sınıfındaydı ve gebeler üzerindeki etkisi araştırılmamış o yüzden onu kullanmadım. İçim rahat etmedi. Sadece cec i kullandım suda eriyen bi ilaç. Şuan 29. Haftadayım azaldı şikayetler. 27. Haftadayken sürekli lavobadaydım geceleri uyuyamıyorum. Akıntıyı çok kafama taktım acaba su mu geliyor diye amniyoşür diye bi test yaptılar enfeksiyondan kaynaklıymış. Ama çok şükür geçti seninde biran önce geçsin inşallah çok takmamaya çalış