Sat 6 mayıs adetime 5 6 gün var yarın erken gebelik comfort test yapsam sonuç alır mıyım sizce yoksa adet geçmesini mi bekleyeyim. Belirtilerim var bu hafta iki kez tansiyonum çok düştü rahmim de gelip giden bir sancı var geçen ay yumurtalıklarım ağrımıştı bu ay ki öyle bir ağrı değil tam rahmimde hissediyorum sürekli yorgun ve uyku halindeyim ikinci çocuğu düşünüyoruz 2. Denenemiz olacak bu ay sizce testi ne zaman yapmalıyım