Busranur_mnts 1melekannesi3858 sırtını dönmüştür belki bende de plasenta anteriordu bazen hissetmezdim daha küçük 28 haftayı bi geç mutlaka hissedersin düzenli şekilde ben genelde ayakları neredeyse hep hissettim büyüdükten sonra
mt46 Bacım sürekli düşünme sende cevap vermiştim daha önce biraz kendine sakinlik ver bak yine yazmışsın 😄
mt46 1melekannesi3858 bende 38+3 te sezaryan olup 10 günlük bebeğimi kalp ameliyatında masada bıraktım rızkı varsa ne yapsan boş müdahale edemeyeceğin şeyler için fazla telaş sıkıntıya kapılma Allah büyük dua et gerisini ona bırak tevekkül et
gizemiaaa 1melekannesi3858 al benden de o kadar şu korkuyu yaşamayan bilemez. Bizim de sabahtan bu yana hareket yok günü zehir ettim kendime sürekli yatıyorum
Busranur_mnts sassolsobe22 plasenta rahmin ön duvarında karın tarafımızda yani o yüzden hareketleri çok net hissetmeyebilirler
1melekannesi3858 Busranur_mnts ayakları mi elleri mi ne varsa kasiklarin orda gidikliyo gibi oluyo sadece
gizemiaaa hasret_sakar33 hayır canım hiç bir şey yapmadım desem yeri kahvaltıdan bu yana uzanıp bekliyorum belki eder diye ayakta çok hissedemiyorum hala çünkü
merve123mom gizemiaaa korkma canım benimde plesenta o şekilde hareketleri tampon bir şekilde hissediliyor zayıf zayıf şuanda 34 haftalık olduk biz ama bende o haftalarda senin gibiydim. Korkma normal yani oynar birazdan annesi 🌸