carolina07 bebeğin ilk giyeceği malzemelerinin içine kare çikolata ve Türk kahvesi koyup “Doğumumda emeği geçen tüm hemşire ablalarıma teşekkürler, afiyet olsun” diye not yapıştırırsan, çok mutlu olup ilgileniyorlarmış. Alışık değiller böyle şeylere malum. Hiçbir hemşire diğer bahsettiğiniz hediyeliklere siz teklif etmedikce dokunup bitirmez ayrıca merak etmeyin. Ama sizin küçük bir jestiniz, “sizi de düşündüm” tavriniz size yine iyilikle donebilir. Arkadasim yapmisti, bu fikir için bana çok teşekkür etti. Ben de yapacaktım, lakin muayeneye gittiğimde hazırlıksız doğuma girince nasip olmadı 🥲