anneadayii__ ilk doğumumda benim kayınvalidem sezaryenli halim ile bana servis yaptırıp sofra kurdurmuştu eşim ile ben ne kadar itiraz etsek de ikinci de kimseyi kabul etmedim bak kimseyi zaten prematüre dünyaya geldi üçüncü olacak tavrım aynı olacak