28 Mayıs 9 da hastaneye gittim 40+4 de
Açıklığım yoktu hamilelikte hiç oturmama rağmen ve günlük 10 bin adıma rağmen hiç açıklığım olmadı
Çatı muayenemde hoca normal doğuma yatkın olduğumu söyledi o yüzden son güne kadar bekledik, doktorum direk sezeryan olmamı istemedi ben de istemedim 6 saat suni sancı aldım sancılar en son 100 e geldi ama herhangi bir açıklık yoktu yüzüm kıpkırmızı olmuştu bitkin düşmüştüm
Akşam 4 e kadar suni sancı aldım açıklık olmadığı için saat 12 de su içmeyi bıraktım sadece içmek istersen meyve suyu içebilirsin dediler meyvesuyu içtim
Sezeryandan çok korkuyordum doktorum geldi rahatlattı
Belimden iğne yapıldı, iğne yapılacağında yorgunluktan bitkin düşmüş gibi dur sırtını arkaya doğru çıkar dediler
Belden yapılan iğne hiç acıtmadı ki ben iğneden çok korkan biriyim, sonrasında yatağa yatırdılar ayağında sıcaklık hissedeceksin dediler hissettin mi diye sordular hiç anestezi olmadığım için emin olamadım uyuşup uyuşmadığıma
Ayağını kaldırmaya çalış dediler kaldıramadım o şekilde anladılar uyuştuğumu
16.45 de doğumhaneye alındım 17.05 de bebeğim doğdu muayeneleri yapılırken izledim 4 cm miyomum vardı o da alındı doğumda gösterdiler
Ameliyat bitiş saati 17.55
Bebeğim 3 kilo doğdu 1 gün sonra 2910 a düştü
Hastanem özel hastaneydi kurban bayramı 2.günü doğum oldu özel hastaneydi ve doktorumdan çok memnun kaldım, Ankara Medicalpark Batıkent hastanesinde doğum yaptım.
Sormak istediğiniz sorular varsa cevaplarım
Bu arada yenidoğum yapmış birine hemen ziyarete gidilir mi eşimin akrabaları gelmek istiyormuş çok sinirlerim bozuldu doğum yaptıktan 6 gün sonra gelmiş olacaklar insanlar çok düşüncesiz gerçekten bi de şehir dışından gelecekler