babylove14 bence bi tercih meselesi değil doğum işi, nasipte ne varsa onu yaşıyoruz, epiduralli suni sancılı 6 saat geçirdim zor değildi bence öünkü ne olduğunu açıklattırdım başıma ne geleceğini söylettirdim. İnsan bilmediği denizde yüzerken korkar ya aynı o hesap, doğum anında da epidural yapmadılar kendi sancımla hareketler yaptım çömeldim dua ettim nefes aldım verdim sabrettim akışta kaldım sonra çatala çıktım ve sanki başka biri doğuruyormuş gibi hissettim çok acı çekmedim hatırlamıyorum bile :D sadece ıkınırken ses çıkardığımı hatırlıyorum o kadar, içini ferah tut rabbime bırak sağlıkla gelsin ona odaklan yeter bence güzelim💜