askbaby_ Nişan geldi az önce, sancım karın sertleşmesi yok henüz ama inşallah bugün şöyyle 1 saatte çok acı çekmeden vajinal yolla acısız dikişsiz su gibi bi doğumum olur sağlıkla güzel yavruma kavuşurum aminnnnn 🥲 duanıza talibimmmm💜💜💜
cyj askbaby_ ayyy şekerim hayırlı olsunnnn, bende ne nişan ne bişey tık yok hala yarın 40 oluyorum çıldırıcam 🥲🥲🥲
habibeglll askbaby_ merhaba bende aynı durumdayım acile gittim bi açıklık yok dendi ama lekelenme devam ediyor, evi temizledim sancı falan yok hareket yapayım diyorum ama bakalım 😊
askbaby_ cyj allahım sana da kolay bir doğum nasip etsinnn sağlıkla kavuşun evladınla inşallahh aminnn💜💜💜
askbaby_ senaakck kalktım ev temizliyorum bi yandan bakara suresi dinliyorum, valla şu an hiç bir şey yok biraz karnım sert sadece. Nişandan sonra bi kahverengi akıntı gelmiş az bişey o kadar 😇
askbaby_ habibeglll ebe 24-48 saat sonra da olabilir 1 hafta sonra da gelebilir dedi 🥲 bakalım inşallah bugün gelirler sağlıkla💜
habibeglll askbaby_ hadi inş bizim çok ertelenenlerden olmasın 🌸 bende yine bi sancı belirtisi yok ama maalesef
askbaby_ SEYMA69 plates topunda zıpzıp yapıyorum lekelenme devam sancı yok gaz sancısı gibi gelip gidiyor çok hafif
habibeglll askbaby_ bende de aynı 🥹bugün normal randevum vardı, yatışını yapıp suni sancı verelim dedi, kabul etmedim çıktım bilmiyorum napıcağımı 😞