yeliz1923
Hiç anlamadım hiç agrım sızım da olmadı sadece ishal oldum sonra agrım oldu bekledim geçmedi baktım olmıcak acile gittik nst falan baktılar ultrason sonra çatı muayenesi yapıldı orda dediler 6 cm olmus sen nerdesin dedim nerden biliyim ben yukarı doğumhaneye gittim 2 saat içinde doğum yaptım 😄😄