pelinpinar bugun çıktım 3 gün durdum gaz çıkışı olmadığı için gazı çıkarmaz ve başka sorunlarınız olursa bırakmıyorlar ama ağzınızı çıkarırsanız 1.gün imza atıp taburcu olanlar oldu.Ağrım maalesef çok fazla var oda ameliyattaki durumlarımdan dolayı ve gaz devam ediyor her yolu denedik hastanedende lavöandan dolayı bıraktılar yoksa daha bırakmazlardı