pelinpinar ben doğum yaptım beni önce çağırdılar bir gün ameliyat hanede sıkıntı var dediler bizde soruşturduk gelin bişey olmaz dediler ama siz gününüzdeki doktora gidin asistan yaprı doktorlar o yüzden çağırmışlar bende yapışıklık varmış bu zamana kadar fark etmemişler ameliyatım çok zor hem onun yapması hem yapışıklıkşaeı ayırmaları ben 3.günüm gazımı çıkaramadım hemşireler falan iyi ilgili yardımcı oluyorlar ama doğum sürecinde inşallah sizde doktor olur asistanlara öğrettikleri içşn sıkıntı