bebeksell ben tam nöbet değişiminde gittiğim için iki ebe gördüm, medovanın personelleri ciddi anlamda çok iyiler. Doğumumda karnıma bastırıldı. Ve doğum bittikten bir saat sonra karnıma bastıran kişi odama gelip özür diledi, biliyosun yapmak zorundaydık hakkını helal et diye. Sürekli beni motive ettiler, sürekli alakadar oldular. Hastane bence temiz ve güzel. Doğum sürecin içinse şunu söyleyebilirim her hamilelik her doğum kendine özel. Suyun da gelebilir, sancıyla da başlayabilir. Ama içgüdüsel olarak anlıyosun ne olduğunu. Kendini bebeğine ve akışına bırak sadece