Merhaba kızlar, bir süredir zaten nstde düzenli sancı olduğunu ve açılmam olduğuyla alakalı başlıklar açmıştım. Bayramda sızıntı şeklinde suyum gelmeye başlamıştı, ama suyum muydu değil miydi anlayamamıştım. İki gün sonunda bacağımda ağrı da olmaya başladı -bebek yerleştikçe baskı yapıyodu- akşam yemek davetindeydik, ince ince adet sancısı gibi sancı girdi ama ama yarım saatte bir saatte bir ve bacağıma hiç basamamaya başladım. Yemekten sonra hastaneye gittik orda test yapıldı ve test pozitif çıktı, gelen suyummuş, sancılar da yükselmişti ama ben çok fazla hissetmiyodum hala. Ordan kendi isteğimle çıktım ve eve geçtik. Bu gece uyurum yârın doğururum diye düşünüyodum. Kızlar eşim uyudu ben de yatayım dedim ama yattıktan yarım saat sonra adet ağrısı gibi ağrı girdi. Kalkınca normale dönüyo ama yatınca şiddetinden duramıyorum. Kalkıp doğum için son lazım olanları hazırladım. Meryem ana otunu suya koydum, ahududu yaprağı vs kaynattım, mumlarımı, buhurlarımı yaktım. Sancım geldikçe kapıya ip bağladım ona tutunup egzersiz yaptım. Çocuk yüzme havuzu almıştık onu doldurup suya girdim. Sabah 7.30 gibi suyum artık durmadığı için hastaneye geçtik. -suyum gelmeseydi son noktaya kadar bekleyecektim-. İşlemler vs derken 8.30 gibi suni sancı bağlandı. Eşimle duşa girdik yine egzersiz yaptım duşta, duştan çıkınca pilates topunda egzersiz yapmaya çalıştım. Ama ağrılar artık şiddetlenmeye başlandı. Pilates topunda hareket falan yapamıyodum asla o saatten sonra sadece oturdum. Normalde zaten bir haftadır 3cm olan açıklık 12’ye kadar 4,5/5 oldu sadece. Doğum ağrısına razıydım ama belimde fıtık olunca ağrıyı tamamen belimdeki fıtıkta hissettim. Açıklık ilermeyince ben o kadsr hayal kırıklığına uğradım ki, dehşet sancım var ama milim ilerlemiyodu. 12den sonra sancılar nefes aldırmamaya başladı, adım atamıyodum, nstye bağlamak içşn uzan diyolar ölmek istiyorum. Ebeye ilk geldiğimde kaç gibi doğar sizce diye sormuştum, 17.00 gibi demişti. Öyle olunca ben asla dayanamayacağımdan emindim, doktorumu çağırın ben sezaryen olucam dedim çünkü hala açılmıyo sanıyodum. Sonra ebe tekrar kontrol etti 12’den sonra bi anda hızlandı çok şükür, 1.45 gibi doğumhaneye geçtik. Saat 14.02’de de oğlum doğdu. Ben 17.00a kadar bu sancıyı ve daha fazlasını yaşayacağımı düşündüğüm için beklentim daha kötü bir doğumdu. Ve açıkçası doğum sancısını tamamen belimdeki fıtıkta yaşadığım için doğum anı bana o kadar zor gelmedi, belimdeki ağrıdansa doğum anını yaşamayı tercih ederdim. Doğum zamanında epizyo yapıldı son dakika mecburen. Doktorum, hemşiremiz, ebemiz, ablamız hepsi o kadar iyiydi ki. Çok şükür. En kötü doğumumuz böyle olsun inşallah 🌸