31+3 haftaligim hamileligimin basından beri vuruyorum sadece ilk denememde koldan yaptım çok acıdı ağlamıştım sonra göbekten vurmaya devam ettim daha rahattı son 1 aydır göbekten yapmayı kestim koldan yapıyorum çok sertleşti bacaktan 1 kere yapabildim çok acıdı en iyisi kol yavaş yaparsanız daha az acıyor inşallah sonu çok güzel olacak yeterki kucağımiza sağ salim eli ayağı düzgün bir şekilde alalım bunlar gelip geçici 🤗