Okyanuss Mi1007 ben de kullanmiyorum 13. Haftadayım dik oturur pozisyonda göbeğinizin 4 parmak çevresini elinizle sıkarak yapın 2 dakika üzerine bastırın ilk başlarda zor geliyordu artık alıştım cnm
Mi1007 Okyanuss göbeğimi sıkamıyorum artıkçok gergin ama kolumdan daha rahat oldu. Ama yine yakmasından ağladım😂
Gulsen55 Bende kullaniyorum kizlar suan 27 haftaligim ve 4. Haftadan itibaren kullaniyorum. Aciyor tabi yakiyordur ama 1 dk aciya raziyim. Bazen gozlerim dolsada, rabbim kolayligini veriyor🙏🏻😘
Rabia42 Mi1007 cnm bnmki 0'4 ml dediğin gibi çok yakıyor şimdi koldan vurmaya basliycam kol daha çok agriyomus göbekten vurulurken de sert olan yerlere geldimi çok aciyo çünkü gün geçtikçe karın büyüycek ypck bişe yok o zamanlarda Allah kolaylığını verir insallah
Mi1007 Rabia42 evet bnm karnım şuan büyük ve gergin koldan denedim bgn daha iyi oldu 5 dk yanıyor ağlıyorum ve geçiyor. Bnm takıldığım hemşire bütün hamileler yapıyor nie bu kdrağlıosun dedi bende abarttım mı acaba die merak ettim. Ama ben ilk haftaarımda değilim 23 teyim yani karnımın acıamsı bence normal.
serenea Mi1007 aslında iğneyi hissetmiyorum ama ilacı sıkarken çok canım yanıyor, şuan sadece koldan yapıyorum göbek ve bacağa cesaretim yok daha 10 gündür kullanıyorum 9 ay nasıl geçecek bilmiyorum 🙁 hepimizin allah yardımcısı olsun 🙏🏼
Mi1007 serenea aynen cnm ben dün göbek bugün kol yaptım koldan devam ederim bacağada yürüdüğüm için cesaret edemedim. İğne ztn minnacık acıtmıyoda ayy o yakması felaket yaa. Bebelerimiz büyüsün anlatacam bunları birbir😂
serenea Mi1007 sorma annelik zor dicem bende 😂 kollarımın resmini göstercem bak annen neler çekti diye ☺☺
Kezu17 Rabia42 bana doğuma kadar göbekten dedi. İğneyi yapınca ovalamadan bastırıyorum ama yine de nadiren oluyo morluk.
Hhtce Kezu17 bastırıncada morarır hiç dokunma ben hep göbekten yapıyorum Allaha şükür morluk falan olmuyor vurdukran sonra dokunmayacaksın ama morarmazsa acı ve sızıda yapmıyor
SimgeAydn Şuana kadar 230 tane iğne kullandım hepside göbekten. 14 Şubat doğum olacak. Son 9 gün kaldı. Çok acıyor ama ağlamadım hiç. Derin derin nefes alın iğneyi sokarken. O zaman acı olmuyor. Ama yakıyor tabi baya
Mi1007 SimgeAydn yok ztn iğne acıtmıyo o iğne ztn küçücük acıtmaz da yakması çok fena. Acaba diyorum dozu çok diye mi öyle 4000 0,4ml yazıo bnmkinde hepsi aynımı ki
FerhanSerkanEilmez 24 haftalığım bende başından beri kullanıyorumm akşamdan göbeğimi zeytin yağıyla yağlayınca daha esnek oluyo iğne girişi acıtmıyo 😍😍😍 Hiç ağlamadım ben acıdığı günlerde de Rabbim kavuştursun da tek 😘😘😘😘 🤰🏻🍼👶🏻💙💙
Lmnkeskin Mi1007 benimki 6000 🙃 canım çok acıyor ama dayanıyorum mecburen yapacak bişey yok sanırım kollarım mosmor oldu ☺
dlrgktn Mi1007 allahım kolaylık versın ben bu sureci corasprınle geçiriyorum iğneye gerek duyulmadı sağlıkla sağ sağlım kucagınıza alırsınız inşallah ağlamayın mutlu sonu düşünün ☺🙏🏼