Benim doktorum coraspirin yapıyor demişti ama onu kesmişti igneye devam etmiştim ama tüp bebek de düşük riski oluyor maalesef benden olık oluk gelmişti kızım şimdi 15 aylık. Rabbim size o bebegi nasip edecekse ne yapar eder o bebek size tutunur korkmayın ve strese girmeyin. Stres de tetikliyor çünkü. Tüp bebek doktorunuzla konuşun Bi an önce ama