Tüp bebekle 7 haftalık hamileyim geçen hafta kanamam oldu bir gün hastanede yattım kesede ve bebekte sıkıntı yok denmişti kanamam o gün geçmişti bi tane pıhtı gelmişti bide kahverengi lekeye dönmüştü kesilmemişti ama bir saat önce yine kanamam oldu ve acile gittik sıkıntı yok düşük tehditi var yine de dediler tüp bebek ilaçlarını kullanıyorum bu ilaçların internette kanama yaptığı yazıyo varmı böyle başına gelen 🥺😔