dualinam semaz anladım canım inşallah öyledir ve başka hiç bi işleme gerek kalmaz Allah’ın izniyle yüce rabbimin
semaz dualinam evet evet olumlu düşünmek istiyorum cidden. Zaten hayatımın en zor haftasıydı Pazartesi iyi haberlerini bekliyorum ben de cuma gittiğimde yazarım
dualinam semaz inşallah canım ilacı adı Cytotec canım kanama birikmiş dedim ya onu dışarı atmak için bunu verdi doktor onu içtiğimden beri ilte kanamam oluyor hala
asil15 dualinam icerde parça kaldığı için agriniz oluyor normal yani keşke temizletseyduniz daha az stres olurdunuz geçmiş olsun buarada
dualinam asil15 ultrasyonla baktı kanama içerde birikmiş dışarı atmamış dedi şırıngayla almak istemiyorum ilaçla Atmanı istiyorum dedi normal mi yani böyle kanamam ağrı bazen öyle her gün olmuyor