dualinam merhaba, başınız sağolsun. ben de 25 mayısta kürtaj oldum. İlk gün oldu ikinci gün durdu regl ağrısı gibi ağrı devam etti. Sonraki gün tekrar kanamam oldu şimdi de çok az az kanamam oluyo doktor işlemden sonra bir cm den küçük bir kanama alanı var demişti. Açıkçası ben de merak ediyorum normal mi böyle azalıp bazı günler artması. Onuncu gün kontrolüne kadar bilemem tabi de bedenimde olanı böyle azalıp çoğalması garibime gitti ağrım da tamamen bitti ayrıca