yigithanleyla serklajın olması insanı güvende hıssettırıyor tabi ama yine de korkuyor insan ya kısalırsa ya suyum gelırse ya acılmam olursa gibi kaygı hıç bıtmıyorki☺ ben 16 haftalıkkrn serklaj oldum 22mm di. En son ölçümde 38mm cıkmıştı güzel ilerliyor şükür uzama oldu inşallah böyle de devam eder