Tugba220 ben size asla çocuk yapın ya yapmayın demem ama bebeğiniz 2,5 yaşı geçsin bence konussun kendini ifade etsin tuvalet eğitimi de verir rahatlarsınız ben de suan 2 e hamileyim doğduğunda oğlum 3 yaş 2 ay fark olucam. 2.5 yaş fark cok olmasına rağmen bile çok yoruldum hamileyken sürekli peşindeyim parkta. Bende 1 cocuk istiyordum ama parkta çok yalnız hep diğer çocukları istiyor ama aralaarına almıyorlar bazen, bazen de biz arkadaş arıyoruz dışarı çıkmıyordu bazen çocuklar. Dedim kardeşi olsun 3 sene zorlanırım ama beraber oynarlar ilerde