Merhaba kızlar 1.5 yaşında çocuğum var. 28 yaşındayım.Cocuguma kardeş yapsam mı acaba nasıl olur diye düşüncelere girdim çünkü oğlum hep tek parka gidiyoruz orda hep çocuklara bakıyor oynamaya çalışıyor birileriyle. Evde de şimdiden sıkılıyor. Tabi hemen oyun oynayacak yaşa grlmmiycekler olsa bile yinede evin içinde onun içinde farklı bir ses bir bebek olcak. Ama acaba erken mmi duye de düşünüyorum. Çalışıyorum ben işteyken annem bakıyor eğer ikinci çocuğu yaparsam/2 yıl ücretsiz izne ayrilicam hem böylelikle ikisini birlikte buyuturum azda olsa duiye düşündüm. Mantıklı mı sizce. Yaş farkı biraz daha mı olmalı yoksa tersi mu