annekiz6141 havvanur16 Kaç haftalıkti bilmiyorum ama bende de oluyordu sonra 30 haftadan sonra kolum omuzlarim resmen tutulmuş gibiydim ya ama şükür geçti 🤲
havvanur16 annekiz6141 Sanırım bu durumda hemen hemen her gebenin başına gelebilen bir durum ıyıysenız ne mutlu☺️
busebelli havvanur16 35+ 4’üm el uyuşmasını bırakın bacaklarım bile uyuşuyor durduğu yerde birde ödemlenmeye başladım hem şişlik hem uyuşukluk ağlayasım geliyor korkuyorum çocuğa bir şey olucak diye sanki bu durumlar onu olumsuz etkiliyormuş gibi geliyor panikliyorum
havvanur16 busebelli Ahh doğuma çok yaklaşmışsınız belirtiler daha yoğun doğumdan sonra hormonlarınız düzene girince iyi olursunuz inşallah ☺️ ben daha yolun başındayım.🙃
busebelli havvanur16 Ay amin amin eski bedenimi çok özledim sıkıntısız hareket edebilmeyi inşallah sizlerde hayırlısıyla güzellikle son günlere gelirsiniz 🥰
Prensesmom_ havvanur16 bunun gebelik ile alakası olduğunu doktora gitmeden dusunmeyin vitamin eksikligi ,boyun fıtığı ,kalple ilgili sorunlarda malesef uyusmaya sebebi olabilir doktora danışın mutlaka
lol havvanur16 vallahi ne kadar süre sonra geçti hatırlamıyorum ama fark etmedim geçtiğini o kadar alışmıştım
minikanne123_ havvanur16 genelde ödem magnezyum eksikliği veya d vitamini eksikliğinde oluyor benim de ellerim ayaklarım özellikle dizlerime kadar uyuşuyor doğumdan sonra geçiyor benim ikinci hamileliğim ama ilk defa bu kadar çok uyuşukluk oldu
havvanur16 minikanne123_ saymış olduğunuz şeyleri zaten kullanıyorum ama yeterli mi gelmiyor olabilir mi?
minikanne123_ havvanur16 kontrol de şikâyetlerinizi doktora söylersiniz tahlil isteyecektir belli olur benim değerlerim düşük çıktı
damlasv havvanur16 gebelik zehirlenmesi olabilir bende bu şekilde anlaşılıp yatışım verildi dikkat edin diğer belirtilere de
bekledigimmucizem havvanur16 bende yarın 12 haftalık oluyorum ve benimde uyurken sürekli ellerim uyuşuyor neden oluyor bilmiyorum
_kalpatisi havvanur16 benim elimde değilde sağ bacağımın hemen diz üstünde bi uyuşma vardı ortopedi doktoruna gitmiştim belde fıtık olabilir ilaç veremem hamilesin cihazada sokamam fiziğe git hareket verirler başka yapıcak bişey yok demişti şuan 31 haftalığım ara ara uyuşma kendini hatırlatıyo