havvanur16 14 haftalık gebeyim gün içerisinde zaman zaman ellerim uyuşuyor. Bu durumu yaşayan var mı?
temmuzonbir havvanur16 sadece bende oluyor heralde başka bişeyden diyordum bende sizdede oluyor demekki 13 haftalığım kolum elime doğru uyuşuyor ovalayınca falan geçiyor
deniss_ havvanur16 canim benim surekli.oluyor hele geceleri yani elimin uyuşmadığı gun yok alıştık artik.ne diyim bazen cok ağrıyor hatta
lol Evet bnmde oluyordu doğuma kadar devam etti doğumdan da devam etti şuan geçti çok sinir bozucu bir şey sağ özellikle 3 parmaktı bnm
lol havvanur16 vallahi ne kadar süre sonra geçti hatırlamıyorum ama fark etmedim geçtiğini o kadar alışmıştım
minikanne123_ havvanur16 genelde ödem magnezyum eksikliği veya d vitamini eksikliğinde oluyor benim de ellerim ayaklarım özellikle dizlerime kadar uyuşuyor doğumdan sonra geçiyor benim ikinci hamileliğim ama ilk defa bu kadar çok uyuşukluk oldu
havvanur16 Buhati pazartesi randevum var mutlaka sorucam ufak bir enfeksiyon durumu da var acilden ilaç yazıldığı için güvenemedim. Antibiyotik kullanımı önemli olduğu için
ssaayz havvanur16 22+5 günlüğüm bende benimde geceleri uyurken oluyor ellerim uyuşuyor, avucumu açıp kapadığımda sanki elim parmaklarım çok şişmiş gibi hissediyorum. Doktoruma bi danışacam.