elifcanr Arel_ yürüyüş yavaş yavaş yapıyorum çok fazla şisim ne zaman iyileşir dikişler oturup kalkamıyorum evet yaptılar kan sulandırıcı
Arel_ elifcanr valla canım daha ben bile oturamıyrm kalkamıyrm yatamıyrm hala agrım sızım var 5. Gün benim bugün normal . Zamanla düzelicek
yasemin2480 Arkadaşlar ikili sezeryan oldum bende perişan haldeyim 3. Günden yazıyorum nefes darlığı ödem dehşet omuz sırt ağrısı morfinlerle duruyorum çok bilindik bi doktor yaptı ameliyatı ona rağmen bu hale geldim