ebrudefnee amin teşekkür ederim, bende hiç hazır hissedemedim kendimi ama bence kızımda fizyolojik olarak hazır değil gibi geliyor. Rahat bir şekilde merdivenleri tutunmadan inip çıkamıyor ve geceden sabaha bezi doluyor hatta bazen taşıyor o yüzden hiç riske giremedim. İletişim ve gelişimini görenler alışır aslında vs diyor ama yok yaa 😅 zaten şimdi alışacağı varsa da alışmaz kendini kardeşiyle bez değişimine hazırladı bile 😂 neyse geç olsun güç olmasın inş 😌