Benim de ilk kızım 28 aylık son ayımdayım aralarında tam 29 ay olacak yani 2,5 yaş diyebiliriz. Ben bile isteye planladım. Allah nasip etti şükür. Beni ilk aylar korkutuyor. Kızıma emmeyi bıraktırmıştım 21-22 aylıkken. Ama hala bezliyiz 🥲 şuan onu da bırakma şansım yok şimdiden kardeşimle ikimizide değiştireceksin di mi anne diyor 😂 iletişim olarak hamdolsun iyi seviyelerde kızım. Yemeğini de genel olarak kendi yiyebiliyor. Ama normal olarak evde bir dk yalnız vakit geçirmiyor, sürekli benim ilgilenmemi istiyor o sebeple ilk aylardan yani iki bebekli hayata alışma evresi beni korkutuyor. Şükür ki yaza denk geliyor annemlere benimle ilgileneceksiniz gerekirse size taşınırım bile dedim ajsjsj elh yakınımdalar. İlk kızımda çok yardım talep etmemiştim ama bunda direk talep ettim. Pek alışkın değiller ama olsun büyük kızımın ve benim psikolojim daha önemli😅
İki üç aydan sonra ne kadar zorluğu azalmayacak olsa da kızımda bende yeni düzene alışacağız inş diye düşünüyorum. Allahım kolaylık versin inşallah hepimize 😌