orhismommmmmm Deleted33000 en son kan verdıgımde normaldı o zaman kaşınmıyordum ama. Yarın sence akşam 7 gibi özel hastanenın aciline gitsem bakarlar mı korktum şimdi ya
Deleted33000 orhismommmmmm Allah Allah bende merak ettim kız gidersen banada yaz mutlaka hani surekli kaşıntı olsa anlarım da belki hormonlardandir
orhismommmmmm Deleted33000 kolestaz diyo burdan bazıları ondan korktum yarın akşam 7 de özel hastanenin acili açık olurmu sence
_kalpatisi orhismommmmmm ayy hamile olmadan önce bu gerçek mi diye çok merak ederdim sırf bu hareketin doğruluğunu merak ettiğimden hamile kaldım şaka şaka ksmsksmsskmsksms ama bende denicem aklımda şuan 31. Haftalığım 35 ten sonra denemeye başlicam 😅😅😅
orhismommmmmm _kalpatisi asko 35 de ayak ayak üstüne atıyordum 37 olduk bugün atamadım bide yarın denicem