orhismommmmmm Kızlar 37. Haftadayız bugün deneyim dedim ıkı ayağımı da ayak ayak üstüne atamadım geçen hafta yapmıştım ikisini doğum yakın mı sizce yoksa hurafe mi 😂😂😂😂
Melike3506 orhismommmmmm 37 de bende denemiştim iki ayağımı da atamamıştım 39+1 im hala doğurmayı bekliyorum 😂😂
hilalaselll4 orhismommmmmm ben de denemiştim ama hangi haftada olduğunu hatırlamıyorum doğru bence doğum yakındır🌸
097 orhismommmmmm ben 39 da yaptım 40+3 olcam bence şişkinlikle alakalı çok yediysen veya günlük şişkinlik varsa
myvn Melike3506 ben de hareketi şimdiye kadar hep yapıyordum bugün yapamadım diye heyecanlanmıştım tühhh🥲 39+1deyim
Melike3506 orhismommmmmm inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım 🌸 37+0 da 3080 gr dı güncel kaç oldu bilmiyorum
Melike3506 myvn bende 37 de yapamadığım heyecanlanmıştım yakında doğurcam sandım iki hafta geçti 😂😂 aynıymış günümüz
Deleted33000 orhismommmmmm ahaha hiç belli olmuyor bacım ama bence sen 38+5 de dogurursun gibi geldi bana varmı bı belirti falan
orhismommmmmm Deleted33000 ayy sen hep o zamanı söylüyorsun aşkım Belirti yok sadece geceleri kaşınıyorum deli gibi
Deleted33000 orhismommmmmm ay kız kaşıntı neden oluyorki doktora hiç söyledi mi karaciğer değerlerin normal mi
orhismommmmmm Deleted33000 en son kan verdıgımde normaldı o zaman kaşınmıyordum ama. Yarın sence akşam 7 gibi özel hastanenın aciline gitsem bakarlar mı korktum şimdi ya