Goldgirl Benm normalde uygulama 2) Haziran gösteriyo ama 40 I görmek bana imkansız serklajlıyım bgn bile doktorum acilden giriş yapıp nst ve muayene olmamı istedi nöbetçi doğumhane doktorları bakıp doktoruma bilgi verdiler. Hatta sancım çıktı yatış vermek istediler dedim riskli bsey yoksa yatmayım , serum vs verip imza attırıp gönderdiler beni ☹️ Salı günü zaten kontrolüm var kendi doktoruma inş o güne kadar sorunsuz ilerlersek gün verecek doktorum 37 olduğu gibi alayım derse tam 5 Hazirana denk geliyo direk kabul edicem yürümek bile zor şu an vajina kemiklerim ağrıyor alta vuran baskılarım var
Süreç heycsnlı mı stresli mi
Hiç bilmiyorm gerçekten duygularm karmakarışık