emine136 şöyle bu ay aslında çok belirti yaşadım yumurtlama belirtileri de olabilir yada gebelik bilmiyorum kaşık ağrım, şişkinlik, ve göğüsüme arkası yanı sırtım çok kötü şekilde ağrıdı halen de ağrıyor bugun de mesela sol bacağıma vuran hafif ağrı var göğsüm ağrıdı mesela iki gün bugun geçti yani karışık bir dönem bir de bu ay vakitlere olarak çok iyi tutturduk birden fazla kez ilişki oldu o yüzden cuvudumu daha çok dinledim ama bunların hepsi inşallah gebelik belirtisidir ve Rabbım ben dahil isteyen herkezi anne yapar kucağını boş bırakmaz 💕🖤🥹