ruti sibel3329 teşekkür ederim beğenmenize sevindim, babası içlerinden birine ısınırsa bunlardan biri olacak inşallah
sumeyye6506 Sehzadeee benim oğlum kerem ali çok hoş geliyı kulağa bence hemde sıkıcı isim değil bana şimdi ki isimler aşırı derecede değişik geliyor