Sehzadeee Biz böyle gidişle oğlumuzun adına Kerem koymak istiyoruz ama kocamın 15 yıl önce bir tanıdıgı varmış, onun adı da Kerem’miş ve ondan nefret etmiş ve hala ediyormuş, yani arkadaşı değil bir tanıdıkmış o yüzden Kerem ismine ısınamıyormuş. Siz nasıl düşünüyorsunuz yardım eder misiniz? :)
deletedmom43191 Sehzadeee farklı seçenekler bulurdum yerinizde olsam ısınamadıgı ve sevmediği birinin ismini koymak mantıklı değil fikrimce
ruti Sehzadeee Kerem ismi o kadar çok var ki ben de artık biraz sıkıcı bulmaya başladım. Aslında bir isim bulmuştuk ama eşim değiştirmek istedi. Şimdi Berk, Altay ve Kayra arasında kararsızız biz. Erkek ismi gerçekten çok zor.
annekiz6141 Sehzadeee Benim kaynimda aslı koymak istedi benim de arkadaşım var aslı diye eski çalıştığım yerden tam fırlamaydi bende koymak istemedim 😂 normal bence eşinin de istememesi
Sehzadeee deletedmom43191 Kerem ismini oda seviyor ve hosuna gidiyor, ama o eski tanidigi aklina geliyormus. Baska isim hosumuza gitmiyor. :)
sibel3329 ruti bizde Kayra düşünüyorduk. Sonra bi kaç yerde bu ismin anlamının farklı yorumlandığını okudum. İlk baktığımda Allahtan gelen iyilik lütüf gibi okumuştum. Sonra başka yerlerde koyulmaması gerektiğini okudum. Bi araştırın. Berk ismini çok beğeniyorum. Kaynımın da adı Berk. Böyle şeylere inanır mısınız bilmiyorum ama tanıdığım bütün Berk’ler çok hiperaktif. Annelerini bir saniye oturtmayan düz duvara tırmananan kişiler oluyor. Altay ismi de çok güzel. Tercihlerinizin hepsini çok beğendim 😊
Sehzadeee mervekalkann Kerem Arda Aslan Kenan Emin - Bunlardan Kerem daha cok hosumuza gidiyor ve sicak geliyor :)
babyonn Erkek olsaydı kerem koyacaktık biz de ama kızımız oluyor. Ben öğretmenim valla soğuduğum o kadar isim var ki yaramaz öğrenciler sebepli ama yine de koyardım yani onlarla alakası ne çocuğumun erkek ismi zaten zor bulduğumu da bu sebeple elemezdim
Sehzadeee babyonn Aklina kocamin o eski sevmedigi tanidigi aklina geliyormus. Ama ismi ikimzde begendik. :)
mervekalkann Sehzadeee kereme eşiniz ısınamıyormuş ya o yüzden kerim dedim benzer diye. O zaman kerem koyun. Aslan herkeste var diğer isimler de güzel.
taze_annee_ Sehzadeee benimde oğluşum 1 aylık adını Kerem koyduk bence çok güzel bir isim şimdikiler gibi absürt değil sade güzel 😍💙
Sehzadeee mervekalkann Kerem ismini oda seviyor ve hosuna gidiyor, ama iste o eski tanidigi aklina geliyormus. Bi psikolojik baglanti kurmus. Baska isim hosumuza gitmiyor. :)
ruti sibel3329 teşekkür ederim beğenmenize sevindim, babası içlerinden birine ısınırsa bunlardan biri olacak inşallah
Sehzadeee taze_annee_ Bizimde hosumuza gidiyor. Doguma 4 hafta kaldi. Kerem ismine isindik ama, iste esimin eskiden tanidigi varmis, adi kerem mis, ve ondan nefret etmiş ve hala ediyormuş, yani arkadaşı değil bir tanıdıkmış o yüzden Kerem ismine ısınamıyormuş.
Sehzadeee mervekalkann ve ondan nefret etmiş ve hala ediyormuş, yani arkadaşı değil bir tanıdıkmış o yüzden Kerem ismine ısınamıyormuş :(
097 Sehzadeee ben Miraç ve Furkan isimlerini çok seviyorum ama iki ailedende olmayacak bir isim seçeceğimiz için başka isim koyduk bence Miraç ve Furkan çok güzel
Mysucculent Benimde oğlum olacak Tarık,Tuna,Pamir,Mete,Atlas,Ensar,Enes bunlar hoşumuza gidenler daha çok küçük bakalım fikrimiz değişir daha da
Havin49_ Sehzadeee bende ilk oğluma yiğit istiyordum sırf birini sevmiyor diye koydurtmadı ikizlerimden birine buğra istedim yine birini sevmiyorum dedi ne alaka anlamış değilim erkekler boş yapıyor