caglagoksel mlkce ben depend kullanıyorum çünkü bandı çıkarttık bu sefer külot ve ped takınca kanama ilk günlerde çok olduğu için küloda taşıyor dikiş yerime sızar diye korktum . Daha rahat ediyorum ben depenle