mlkce bende panikatak olduğu için acıdan ziyade atak yaşayıp fenalaşmaktan korkuyordum. O sosyal medyada gördüğünü kocaman iğneyi direkt sırtınıza sokmuyorlar o alanı önce küçük bir iğne ile uyuşturuyolar o da aşı kadar anca hissediliyor o dev iğneyi hissetmiyorsunuz. Ameliyat zaten tam uyuşma olunca başlıyor acı hissi kesinlikle yok ameliyat bitip uyuşturucu etkisi geçince ağrı başlıyor ama hemen ağrı kesici yapıyorlar. İlk kalkış bi ince zorluyor ama öyle abartılı bir acı da değil. Eve geldikten 1-2 gün sonra bir şeyiniz de kalmıyor zaten. 5. Gün kontrolüne gittiğimde gayet dimdik yürüyordum. Araba içindeyken kasislere dikkat edilsin. 3.5 aylık kızım hatırlamıyorum bile diyebilirim. O kadar dev acılar yaşasam unutamazdım :)
Sağlıkla gelsin bebişiniz her şey güzel olsun ❤️