gncayse edaesen5115gmailcom çok şükür benim ağrım veya kanamam olmadı iki ay geçti üstünden 28. Haftadayım tabii ki hep tedirginim endişeliyim dikkat etmeye çalışıyorum evde olmak çok bunaltıyor ama idare etmeye çalışıyorum siz kaçıncı haftadasınız
myangelson Raana yardımcı olabilecek birileri yok mu yatmak önemli çünkü rahime yük binmemesi açısından