16 haftalık ikiz gebelik,tedbir amaçlı serklaj oldum birkaç hafta önce. Ona rağmen hızla kısalıyor rahim ağzı. 19 milim olmuş şuan. Ağrılarm oluyor iğne batar gibi,sanki kısaldıgni hissediyorum. Çok korkuyorum var mı böyle kısalıp ilerleyen haftaları gören😭?