beybimom_ Mavilinaninannesi belki o sırada yerleşmedir yada oğlan mıydı bilmiyorum ama annem iki erkek kardeşimde de 6 7 aya kadar regl oldu aşılamadan sonra da bebişin olma ihtimalı var sanırım aşılama bebeğin tutunmasını artırıyomuş
Mavilinaninannesi beybimom_ asılamaydı asılama oldugum ay kısa zaman sonra regl oldum geç döllenme demişti doktor
bella_xx Cimcime30 valla geç döllenme diyor doktor adet neyim olmadım daha haftaya gideceğim bidaha tahlil için 3 hafta geciktim anam normal değil yani
bella_xx Cimcime30 duphaston yazdı içtimde 5 gün yok gelen giden o yüzden geç döllenmeden şüphelendi bakalım
znnnr Cimcime30 ay allahım inşallah hayırlı haberler vermeyi nasip etsin canımmmm hayırla sağlıkla ♥️♥️♥️♥️