burcinn01 elifnure üzücü benimde başıma geldi cok üzüldüm ama şöyle düşündüm hep sağlıklı bir bebek degildi yaşayıp dogsaydi daha kötü olacaktı guzel bir cümle kurmuş bir arkadas pesi sağlıkla olsun üzmeyin kendinizi 🥰🤎
merve_unaldi elifnure kuzum sağlık olsun üzülme Rabbimin izniyle hayırlı zamanda tekrar nasip olur benimde 8 haftalık düşüğüm var rahim sağlıksız gördüğü gebeliği sonlandırıyor