tugbadan 8 ay önce şehir hastasinde dogum yaptim şansıma Eren bey girmişti baya memnun kalmıştım. Kesinlikle ozelde olsaydı yanına gider 2.dogumumu da onda yaptırırdım, özelden geçmiştim ben memnun kaldim şahsen ama bir daha yapar mıyım devlette düşünmem lazim🙏🏻💖 Güzel ve kolay doğumunuz olsun💖