tugbadan güzelyalı hastanesinde perihan hanıma bende gitmiştim iyi bir kadındı ama birkaç sebepten dolayı farklı bir doktor arayışına girdim, tesadüfen medical park seyhan hastanesinde Dr. Eda Sevinç Aslan Aygün’ü buldum ve şu an ona takipliyim çok samimi çok içten davranan bir dr. yanında çok rahat olabiliyorum yani kendini yüksekte görmüyor gerçekten bizden biriymiş gibi davranıyor hastaları ikram bir simit getirse bile o kadar mutlu oluyor ki😅 ve size hastasıymışsınız gibi değil de arkadaşımışsınız gibi yaklaşıyor kimseyi küçümser bir tavrı yok asla ben çok sevdim kendisini tavsiye edebilirim 35+5 haftalık olduk, şu an vajinal doğum ücreti 50000₺, sezaryen doğum ücreti 45000₺, su da doğum ücreti 65000₺.
İndirim de yapılabiliyormuş bize yardımcı olacağını söyledi🌸