4 gün oluyor doğum yapalı kontrol diye gittim 39 da doktorum yatışımı verdi 3 cm açıklığın vardı 1 haftadır ama aşırı ağrım yoktu nişanım suyum bile gelmemişti güvendim ona ama şimdi anlıyorum resmen bayrama kalmasın doktor bulamazsın dedi ve 2 kere dil altı şeklinde suni sancı verildi pişman oldum ama iş işten geçmişti şimdi ki aklım olsa kesinlikle kendi sancımı beklemek isterdim