monii Kızlar bu sabır taşı nasıl kullanılıyor? Aranızda kullanan varsa bana bi anlatabilir mi? İnternetten baktım sürdükten sonra emzirmeyin diyo ama ya bebeğim emerse. Daha önce salça denedim. Önce salçayı yaladı sonra emdi. Hiç anlayamadım nasıl olacak
sarilale123 monii çok kötü kokuyor zaten çocuk yaklaşmaz. Biraz kırıp suyla karıştır sür dedi bana aktar çocuğum pis deyip durdu o gün 🤣🤣
Nur_budak monii bende 27 aylık kızımın 3 ay önce sabır taşıyla kestim suyun içinde erittim göğsüme sürdüm zaten çok kötü kokuyor benim kızım ağzına almadı ama arkadaşlarımdan çok kullanan oldu çocukları ağzına aldı ve öyle tiksindi hem kokusu kötü hemde tadı acı yani zararı olmaz ağzına alsa bile göğsünüzü
aylinerr monii oğlum emzik bağımlısıydı gece gündüz ağzından indirmezdi yemez içmez onu emerdi bir sürü şey denedim hiçbiri işe yaramadı sabır taşını biraz suda beklettim balçık kıvamına gelince emziğe sürdüm iğrendi gitti çöpe attı. Uzun süre yasını tuttu çok zorlandık ama geçti elhamdulillah
1Ali Bende burada bekleyim aldım ama nasıl kullanılıyor bilmiyorum mesela emmeye çalışsa zararı var mı
monii sarilale123 Allah kolaylık versin inşallah ne diyeyim mecbur olmasam ben de 2 yaşına kadar emzirirdim
monii aylinerr ama emzik yine de faydalı bir şey değil mi. Oğlum emzik almadı birkaç marka denedim yine de istemedi. Şimdiki bebeğime emzik alıştırmak istiyorum. En azından biraz rahat ederim
aylinerr monii ilk başlarda elbette çok hayat kurtarıyor oğlum 2 yaşına geldi tüm dişleri çıktığı için emzik ağız ve diş yapısını bozmaya ve ağzında bakteri üremesine neden olmaya başladı şu an bıraktırmazsam ilerleyen zamanlarda daha çok zorlanıcaktım 😊
stalas monii iki yaşında oğluma sabır taşı ile bıraktırdım. Resmen meme bağımlısı olmuştu sabır taşını biraz suya tuttum sonra göğüs uçlarıma sürdüm kendisi kokusundan rahatsız olup ağzına bile almadı bir daha