tuba_grz evet gayet normal benimde hamileliğim bu şekilde geçtii bebeğim toplanıyor sertleşiyor sanki derimin en ince kısmına gelene kadar itiyor gibiydi yani fırlayacak gibi oluyordu resmen sonra yumuşuyordu tamda o pozisyonda iken ultrasona girmiştim doktor gösterdi bebeğim yüz üstü durduğu için öyleydi karnıma gelende yüz üstü bebeğim kollarını ve bacaklarını kendine doğru çekmiş gibiydi doktor da gayet normal demişti