tuba_grz doktorunuza danışın. Burada bebek toplanıyor normal vs deniyor ama kasılma olabilir. İlk hamileliğimde bende de olurdu bebeğin kafasi poposu falan sanardim. Bir gün muayenede de oldu doktor kasılma oluyor şuan evde de oluyor mu bu dedi. Bende evet normal sanıyordum dedim hayır bu şuan kasılma normal değil demişti. Yani en doğrusunu doktor söyler. Normal de olabilir anormal de. Karında gerilme acı hissi falan veriyor mu mesela?